Арахісова мука, цілі зерна, а також арахісове масло володіють поряд корисних властивостей, сприяючому захисті і підтримці нормального функціонування серця.
Днями про це повідомила група північноамериканських учених із служби аграрних досліджень на щорічному конгресі Інституту технологій виробництва продуктів харчування, що проводився в Новому Орлеані, штат Луїзіана.
Дослідники прийшли до такого висновку в ході експериментів над хом’яками. 80 гризунів довільно розділили на чотири рівні групи, кожній з яких була визначена своя дієта.
Меню кожної групи містила майже рівна кількість жирів, вуглеводів і протеїнів, але три з них обов’язково отримували продукт з арахісу - ціле зерно, муку або масло, тоді як в дієті четвертої, т.з. контрольною, групи арахіс не містився взагалі.
Після шести місяців дослідники зміряли рівень в’язкості крові хом’яків. В порівнянні з контрольною групою у представників тих груп, де основною їжею були продукти з «земляного горіха», спостерігався невисокий рівень «поганого» холестерину LDL, причому ніяких змін в рівні «хорошого» холестерину HDL зареєстровано не було (todoagro.com.ar).
Дослідженнями встановлено, що є зв’язок між вживанням арахісового масла і зниженням чинників ризику кардіологічного захворювання. Проте цей експеримент з гризунами з метою продемонструвати позитивні ефекти від вживання арахісової муки, в якій немає жиру, проведений вперше.
Поки точно не відомо, чи будуть результати ідентичними, якщо експеримент проведуть з людьми, проте учені упевнені у високій вірогідності отримання саме таких результатів. Дослідження знаходяться на стадії реалізації.
.
0 Відгуків на “Арахіс і кардіологія”
Залишити відгук